• Persoonlijke marketingprofessionals
  • Transparante communicatie
  • Betaalbare Kwaliteit

Behalen van rendement ondanks de coronacrisis

25 mei 2020

De maatregelen rondom het coronavirus hebben als logische gevolg dat het aantal winkel-, showroom- en klantbezoeken enorm is afgenomen. Onze klanten (ondernemers) zijn geraakt en als marketeers willen wij hierop inspelen! Onze gedachte hierbij; ook in deze moeilijke tijd staan wij er voor onze klanten. Veel ondernemers proberen creatief bezig te zijn in het aantrekken van hun klant, maar weten de juiste snaar vaak niet te raken. Het vinden van de juiste manier, is voor veel bedrijven dus nog erg lastig, maar afwachten is geen optie.

Wij spelen graag in op de kansen ofwel online ontwikkelingen! Als gevolg van het thuiszitten is er een toename van het aantal bezoekers op websites. Consumenten gaan op zoek naar uitdagingen omdat ze iets ‘’om handen’’ willen hebben. Ze zoeken op internet naar wat ze normaal in winkels proberen te vinden. Websites in de huis- en buitenbranche doen online nu goede zaken. In Google zijn de gemiddelde zoekresultaten in relatie tot de huis- en tuinbranche in vergelijking met maart 2019 tot 20% gestegen.

Maar een stijgend aantal online bezoekers op je website is geen garantie op meer rendement. Online verkopen is ook niet altijd mogelijk. Als showrooms grotendeels leeg blijven, moeten bezoekers toch op de één of andere manier wel naar de showroom kunnen komen, en wel op een VEILIGE en BETROUWBARE manier. Hiervoor heeft Traffic Motivators een drietal communicatiepakketten ontwikkeld, waarin de coronamaatregelen voor bedrijven en klanten centraal staan in combinatie met meer zichtbaarheid en veilig winkelen.

We brengen bedrijven en klanten met elkaar in contact via de website, social media, een chatmogelijkheid en de ‘’claim je eigen showroom” module. Het exclusief reserveren van de showroom op een eigen gekozen datum en tijdstip is tot op heden een succes. Consumenten voelen zich veilig in hun ‘’eigen’’ showroom, waarbij de te hanteren richtlijnen uiteraard voorop staan en de persoonlijke aandacht uitgaat naar de bezoeker. 

Kortom, geef de bezoeker op je website een veilig en goed gevoel bij jouw bedrijf. Het bieden van de exclusiviteit van de showroom is hierin een mooi een-tweetje. 

Wil je meer weten of informatie ontvangen over onze drie communicatiepakketten? Wij staan graag voor je klaar.